Verzenden & retourneren

Op deze pagina kunt u alle informatie over de verzending en het retour melden van uw bestelling vinden.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland

Bestellingen vanaf € 40,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder dit bedrag betaald u € 5,- aan verzendkosten. 

Verzenden wereldwijd

Voor verzending buiten Nederland gelden de onderstaande verzendkosten:

Land Verzendkosten
Duitsland
België
€5
€5
Spanje
Frankrijk
Luxemburg
Denemarken

€ 10,-
€ 10,-
€ 10,-
€ 10,-

Noorwegen € 20,-
Overige Europese Landen € 15,-
Buiten Europa € 35,-

Kosten voor retourneren

De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant. U bent dan ook vrij om een koerier te kiezen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien uw bestelling en betaling voor 15.00 uur is voldaan wordt uw order dezelfde dag nog via de pakketdienst naar het gewenste adres verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans op de volgende dag bezorgd.

Indien uw bestelling buiten werkdagen geplaatst wordt, zal uw order vanaf maandag verstuurd worden.

Heeft u een Track & Trace-code en wilt u weten waar uw pakket zich op dit moment bevindt? Via de link kunt u uw bestelling nauwlettend bij PostNL volgen.

Hoe wordt mijn bestelling verwerkt?

Nadat u succesvol uw bestelling heeft afgerond ontvangt u een bevestiging op het door u aangegeven e-mailadres. Wij dragen uw bestelling met zorg over aan onze pakketdienst. U ontvangt van ons een verzendbewijs met Track & Trace-code waarmee u uw bestelling tot in detail kunt volgen. Heeft u vragen over uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Gaat uw vraag toevallig over één van de onderstaande onderwerpen?

  • Met welke pakketdiensten werkt Steenbergen Schoenen?
    • Steenbergen Schoenen Rijssen werkt met PostNL-pakketdienst.
  • Wordt mijn bestelling ook op zaterdag geleverd?
    • Uw bestelling kan op zaterdag bezorgd worden. U dient hiervoor uw bestelling en betaling uiterlijk op vrijdag voor 15.00 uur afgerond te hebben.

  • Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt bezorgd.
    • Indien u niet wilt dat uw bestelling bij de buren wordt bezorgd dient u dit aan te geven in het veld "Opmerking". We zorgen er dan voor, dat het pakket alleen bij u aan het gewenste adres wordt bezorgd.

  •  Ik wil mijn bestelling retourneren. Binnen welk termijn mag dit? 
    • Op alle gekochte producten geldt een retour termijn van 14 dagen. Dit termijn gaat in vanaf het moment van ontvangst. We streven er naar om het retour binnen 7 - 14 werkdagen, na ontvangst in de winkel, te verwerken. 
  • Voor wie zijn de kosten van het retour?
    • De kosten van het retour zijn voor eigen rekening. 

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    • Uw bestelling dient via de website retour te worden gemaild. Dit kan volgens het volgende stappenplan:
      1. U logt in op uw account in de webshop. 
      2. U klikt op bekijken bij de order waarvan u producten retour wil doen. 
      3. Rechts onderin klikt u op de knop ' artikelen retouren' om de retourzending aan te maken.
      4. Selecteer de juiste hoeveelheid te retourneren producten in het drop down menu. 
      5. Geef een reden aan waarom de producten retour worden gestuurd. 
      6. Klik op verstuur en uw retour is aangemeld in het systeem. 

      U kunt uw bestelling vervolgens via een eigen gekozen pakketdienst retourneren, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij verzorgen geen retourlabels.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?
    • Dat kan in onze winkel in Rijssen, wij helpen je graag met de afhandeling van je bestelling.

  • Ik wil mijn pakket bezorgd hebben in het buitenland, maar het land staat er niet tussen.
    • Geen nood! Wij kunnen uw bestelling naar het gewenste land verzenden, per land gelden er andere voorwaarden. Daarom adviseren wij u om contact met ons op te nemen via de pagina klantenservice.