Klantenservice Steenbergen Schoenen

Hulp nodig?

De juiste hulp, dat vinden wij bij Steenbergen Schoenen heel belangrijk! Daarom willen we het u zo makkelijk mogelijk maken om contact met ons te leggen.

Binnen ons klantenservice-team bevinden zich echte schoenenexperts, heeft u een specifieke vraag over een model, merk of het behandelen van uw schoenen? Stel ze via:

Heeft u vragen over uw bestelling? Bekijk de veelgestelde vragen, wie weet staat het antwoord op uw vraag hier tussen, scheelt weer een belletje!

Company details

Steenbergen Schoenen Rijssen
Haarstraat 54
7462 AS RIJSSEN
Nederland

Stel je vraag via Messenger
Of stuur ons een DM op Insta
Of kom langs in onze winkel in

0548 512 652
Op werkdagen staan we je graag te woord van 09.00 tot 17.00 uur

[email protected]
Voor al je vragen over je bestellingen of retouren

Tip: via WhatsApp
Meestal een reactie naar 15 min.

Ma-Woe: 9:00 tot 18.00
Do: 9:00 tot 21:00
Vr: 9:00 tot 18.00
Za: 9:00 tot 17:30

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Verzending & retouren
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen die voor klokslag 15.00 uur op een werkdag bij ons zijn binnengekomen worden de volgende (werk)dag geleverd, m.u.v. zaterdag en zondag. 

PostNL vervoerd uw bestelling, wilt u meer informatie over de levering? Lees hier alle informatie over de verzending en verwerking van retouren.

Vind u hier niet het juiste antwoord? Stel uw vraag via onze klantenservice.

1.2 Kan ik de schoenen ook op basis van afterpay bestellen?

Nee, dit kan helaas niet. Er zijn diverse betaalmethoden zoals o.a. Ideal en bankoverschrijvingen, maar alle bestellingen worden pas opgestuurd zodra de betaling is voldaan. 

Vind u hier niet het juiste antwoord? Stel uw vraag via onze klantenservice.

1.3 Moet ik mijn retour met PostNL verzenden?

Nee dit hoeft niet. Onze bestellingen worden wel via PostNL verzonden maar u mag zelf uw koeriersdienst kiezen wanneer u een bestelling wilt retourneren. We verzoeken u wel vriendelijk om uw retour aan te melden in uw account, volgens het stappenplan van het retour formulier. Dit zodat de verwerking voorspoedig kan verlopen.

Wilt u meer informatie over de levering? Lees hier alle informatie over de verzending en verwerking van retouren.

Vind u hier niet het juiste antwoord? Stel uw vraag via onze klantenservice.

 

2. Voorraad
2.1 Is de webshop- en winkelvoorraad gelijk?

Ja, de voorraad van de webshop en de winkelvoorraad staan in hetzelfde magazijn wat in ons pand aan de Haarstraat is gevestigd. Mocht een product uitverkocht zijn op de website dan is deze er ook niet meer in de winkel. 

Vind u hier niet het juiste antwoord? Stel uw vraag via onze klantenservice.

2.2 Kan een schoen worden nabesteld?

Schoenen kunnen maar beperkt tot niet worden nabesteld. Veel merken hebben een vaste voorraad waar alle winkels van moeten worden voorzien. Het kan dus helaas voorkomen dat uw gewenste schoen niet kan worden bijbesteld.

Wilt u zeker weten of de schoen niet meer is bij te bestellen? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice.